środa, 31 lipca 2013

Pieczarki faszerowane miesem



Skladniki :
  • 10 duzych pieczarek
  • 300 g mięsa mielonego
  • 100 g sera żółtego
  • 1 duża cebula
  • ząbek czosnku
  • bulka tarta
  • jajko
  • przyprawy do smaku




Wykonanie:
  1. Pieczarki myjemy i wydrazamy srodek.
  2. Ogonki siekamy na drobna kostke
  3. Cebule i czosnek siekamy w kostke i dodajemy do pieczarek.
  4. Wszystko podsmazamy i po podsmazeniu odkladamy do ostygniecia.
  5. Mieso mielone mieszamy z bulka tarta (ok 3. lyzek) , startym zoltym serem , jajkiem i przyprawami.
  6. Wygniatamy wszystko na jednolita mase.
  7. Do miesnej masy dodajemy podsmazone pieczarki z cebulka i czosnkiem.
  8. Po otrzymaniu wszystkiego na jednolita mase nakladamy mieszanke do kapeluszy.
  9. Calosc pieczemy w 160'C przez godzine
To danie moze byc doskonalym pomyslem na lunchbox'a. Swietnie sprawdzi sie w pracy. 




SMACZNEGO 

wtorek, 8 stycznia 2013

Pasta jajeczna

Nowy Rok wiec trzeba sie troszke zmotywowac i dodac cos nowego... Chociaz ostatnimi czasami cierpie na najgorszy brak weny w zyciu. Jak mysle o tym co zrobic na obiad to nerwica mnie bierze... brr... moze Wy macie jakies pomysly ?




Pasta Jajeczna


Skladniki :

  • 6 jajek
  • Chrzan do smaku
  • 3 lyzki majonezu
  • Sol/Pieprz
  • Szynka
Wykonanie.
  1. Jajka gotujemy na twardo i po ostudzeniu i obraniu rozgniatamy je widelcem.
  2. Szynke kroimy w drobna kostke
  3. Dodajemy chrzan do smaku
  4. Dodajemy majonez
  5. Doprawiamy sola i pieprzem
Na kanapke z pasta mozna polozyc np. rzodkiewke , szczypiorek albo kiszonego ogorka. Smakuje wtedy jeszcze lepiej. 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...